27 Haziran 2015 Cumartesi

Harlan Coben - Oyunbozan



Martı Yayınları
448 sayfa
Tür: Kurgu, Gerilim, Gizem
Puanım: ★★★★★

   Merhaba sevgili okurlar, size bir solukta okuduğum bir kitaptan bahsetmek istiyorum. Eğer aramızda gizem romanlarını seven varsa, bu romanı da es geçmemesini tavsiye ederim. Günümüzün başarılı yazarlarından olan Harlan Coben bu kitapta da tüm marifetlerini göstermiş diyebilirim. Her bölümden sonra acaba bir sonraki bölümde neler olacak diye kitabı bir solukta bitirmek isteyeceksiniz, benim gibi. 

   Romanın başından sonuna kadar ince detaylarla ve ustalıkla kurulmuş bir kurgu sizi bekliyor. Yazar tüm olaylar zincirini ustalıkla birbirine bağlamış. Hikaye öldürüldüğü düşünülen bir kızın fotoğrafının bulunduğu yeni yayımlanmış bir derginin erkek arkadaşına gönderilmesiyle başlıyor. Kahramanımız Myron Bolitar hemen bu işe el atıyor ve hemen bu hikayenin aslını çözmeye çalışıyor. Çünkü aslında göründüğünden ve polisin bildiğinden daha karmaşık birşeyler olduğunun farkındadır.

   Kitap, yazarın Myron Bolitar serisinin ilk kitabı. Serinin diğer kitaplarını okudukça da sizlerle paylaşmaya çalışacağım.Bu arada seri dediğime bakmayın her kitabı birbirinden bağımsız hikayelerden oluşuyor. 

   Zekice kurgulanmış bir hikaye, sürprizlerle dolu karakterler ve beklenmedik bir son... Bu kitapta sizi çok şey bekliyor olacak. Keyifli okumalar...

2 yorum:

  1. Bi Harlan sevici daha. Kitap yorumlarina bakinca tamam dedim ya benzer kafadayiz cok sevindim :)) bu arada bende tekrar donmeyi dusunuyorum Myron ve Win'i ozledim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harlan Coben okumayı seven başka bir okur daha, benzer kafada olmamız beni mutlu etti :) ben de serinin olmayan kitaplarını alıp hemen okumaya koyulmayı düşünüyorum :)

      Sil